Adishatz listaires ! Le Jeudi 23 Novembre 2006 22:07, LAFITTEJann a écrit : > Se cadun esvitave de dexar lo programa de messadyeria tornar enviar la bola > de nèu dos messadyes precedents e hasè l'esforç de rediyar un « objet » > apropriat a ço qui escriu de navèth, pensi que (…)

