Questions tecnicas LAFITTEJann [Forum Yahoo GVasconha-doman 2006-11-24 n° 7547]

- Jean Lafitte

Amic Tederic e amics de la Lista

Mèi anar, mèy tròbi hastiau de consultar los « Messages groupés ». Purmèr,
permor d'estar escriuts hèra petit, qu'os copii en un fiquèr tèste, que'n
càmbii la polissa e lo còs. Mes acò rai !

Çò de hastiau, qu’ei de dever passar 24,5 payas (cas do n° 1329) ta trobar
sonque 4,25 payas de tèste navèth e vertadèramentz utile (e encoèra, 1,6
payas que son de l’amic Dollo solet, dab las informacions sus la classe
bilingue envisadyada a Auloron).

Doncas las repeticions inutiles que hèn mèi de 4 cops mèi que çò d’utile.

Se cadun esvitave de dexar lo programa de messadyeria tornar enviar la bola
de nèu dos messadyes precedents e hasè l’esforç de rediyar un » objet »
apropriat a ço qui escriu de navèth, pensi que los » messages groupés » e
ganherenn en lisibilitat.

Plan coraumentz,

J.L.

Vos commentaires

  • Le 25 novembre 2006 à 00:18, par Tederic Merger Re : [G(V)asconha doman] Questions tecnicas

    Adishatz listaires !

    Le Jeudi 23 Novembre 2006 22:07, LAFITTEJann a écrit :

    > Se cadun esvitave de dexar lo programa de messadyeria tornar enviar la bola
    > de nèu dos messadyes precedents e hasè l'esforç de rediyar un « objet »
    > apropriat a ço qui escriu de navèth, pensi que los « messages groupés » e
    > ganherenn en lisibilitat.

    E be òc, qu'es ua recomendacion qui cau totjorn tornar balhar.

    Je rappelle que les listaires qui ne font pas l'effort d'élaguer les citations
    que leur logiciel de messagerie insère automatiquement dans leurs réponses
    peuvent voir, sanction terrible, leurs messages retardés de plusieurs jours.

    Eth mèste de lista.

    Répondre à ce message

  • Le 25 novembre 2006 à 21:40, par occitana65@aol.com Re : [G(V)asconha doman] Questions tecnicas

    Adishatz !

    Jo que tròbi plan d'aver, en pè de paja, eth istoric deths massatges de
    referencia. Qu'ei pratic (donc utile) tà s'i arretrobar quan i a mes de un subject
    traitats...

    A bèthlèu !

    MP

    Répondre à ce message

  • Le 26 novembre 2006 à 23:33, par vascon@free.fr Re : [G(V)asconha doman] Questions tecnicas

    Adiu,

    Que'm vas har vàder pèc dab los tons massatges arreferénciaus...

    Halip Lartiga

    Répondre à ce message


Un gran de sau ?

(connexion facultative)
[Se connecter]
Ajoutez votre commentaire ici

Ce champ accepte les raccourcis SPIP {{gras}} {italique} -*liste [texte->url] <quote> <code> et le code HTML <q> <del> <ins>. Pour créer des paragraphes, laissez simplement des lignes vides.

Ajouter un document

Dans la même rubrique :