Quiò Gaby,que cau resistir a l’obsession e non pas damorar fixat a la television ,sustot a las cadenas (quin nom plan trobat !) d’informacion en linha...De que se jitar per la frinesta ...Mes totun aqueth embarrament e l’estancament de totas las activitats soicaus e economics qu’es un (…)

