L’òbra deu Manciet ? Acabaram pas jamei de s’i har decap ? Los occitanistas, -qu’i a de que ce n’arríder- que s’an volut arrecaptar la soa òbra, comprenèvan pas guaire briga arren au son gascon (mès de maishant legir tanben peus quites gascons), que’us i calè un arreviraire entau legir. Que çò (…)

