29 avril 2011, par Dàvid Mès perqué, viet d’asoòt, digun me respon quan demandi contribucions toponimicas, quan los autes receben responsas ?!? Es perqué sui occitanista ? Réponse de Gasconha.com : Benlèu... Mais non !