Adishatz & kaixo ! "gatesquiro" <gatesquiro@...> qu'a escrit : > Ua petita reaccion concernant eras palomeras : entà jo que cau > protegir eras palomas e nons pas eras palomeras (que n'i a pro, sustot > en pais Basco). Aquesta auseth simbolic que va desapareisher dens (…)

