9 décembre 2008, par Tederic Ficelon e Txatti, que’vs responi suu hiu de discussion deu drapèu de la Dauna, enta ne pas encombrar aqueste hiu relatiu au panèu d’entrada de St-Pèir d’Aurelhac...