Adixatz a vos , amic Castèths (en l’aire o un aut ?), Non sui pas cap linguiste e non pretendi pas en este mes l’ua de las mias coentas de vacanças qu’es justament d’acabar la lectura de la tèsi deu senher Joan Lafita sus l’escritura deu gascon :non m’ senteixi pas trop d’acord, com (…)

