Vrenhas deu Ramonet deu pè de la vit

- Guilhèm Pilard Guichòt

Escota lo borit deu vin doç qui devisa :
L’arrasim tot daurat, un còp estat rostit,
Dens las cledas ’stranglat, sarrat esclapotit,
En tot passar peu trulh, a deishat sa camisa.

E adara lo most que canta e pòt arrisa [1] ;
D’ua savor de vrenhas lo chai es enholit
Un parfum tot mostós, un chicòt esmalit
Vos hèr barrar los uelhs e ahishar la hisa.

Mès on es uèi l’arríder ? Adeshatz los nautets [2] :
Machinas de tot bòrd s’escapan de l’establa ;
lo brut e los patacs s’estiran a pauquets ;

E la vinha purgada dens un gran dòl s’estala.
Mes dens la cuva ardenta on lo vin doç boreish,
Ua navèra via en cantant que broheish...

Lo Ramonet deu pè de la vit (Raimon Lajús)

Erreur d’exécution squelettes/modeles/paraula.html

Notes

[1Une autre version donne
« Adara la most boreish com vent de bisa », qui évite le bizarre « pòt arrisa » (note de Tederic M.)

[2nautet ? Palay donne « nautòlo (Arm.) sf. – Grande auge portative, servant surtout pour la vendange » (note de Tederic M.)

Vos commentaires


Un gran de sau ?

(connexion facultative)
[Se connecter]
Ajoutez votre commentaire ici

Ce champ accepte les raccourcis SPIP {{gras}} {italique} -*liste [texte->url] <quote> <code> et le code HTML <q> <del> <ins>. Pour créer des paragraphes, laissez simplement des lignes vides.

Ajouter un document

Dans la même rubrique :