Tribalha enta l’avienë LAFITTEJann [Forum Yahoo GVasconha-doman 2006-10-30 n° 7426]

- Jean Lafitte

Qu'arremercìi hère a « MP » <occitana65@aol.com> pou soûn messadyë de yé
diményë 29 d'Octobrë en arrespounse au mên « XC - Pour l'avenir ».

Quoan nou sera pas poulitiqueméns courrèct coum aquéstë darrè, que souy
sancereméns d'arcor dab eth (ou ere ?). Tout lou mên tribalh e lou mên
ensegnemén benevolë, qu'éy enta trasmétë la loengue autan eficaceméns e
fidèuméns qui-s pousque.

N'at cìti pas tout, sounquë quauquës passadyës qui m'agraden mèy :

« Çò qui serè de dòu hèr que seré qu’eth monde non se parlassa pas mes, en
quina grafia que sia. [...]
 » On non sap pas eth avier... Que cau transmeter, transmeter... transmeter
tot çò qui pòt encòra estar transmetut... eths de qui vienen après nosautis
que poderan lhèu triar, mes solament s’an quauqu’arren, s’an era causida.
Iths,lhèu que s’arretròbaran en causas d’ua grafia o d’un’auta. »

Que herém xéns lou Palay ? que sàyi de segui lou soûn edzemplë.

 » Qu’ei plan de’s poder exprimir en gascon s’ath volem, e de non pas aver
vergonha deth illetrisme qu’avem podut coneisher tà non pas aver agut era
chança de poder escriver de tot petit enlà en "òc". »

Siat valéns.

J.L.


Un gran de sau ?

(connexion facultative)
[Se connecter]
Ajoutez votre commentaire ici

Ce champ accepte les raccourcis SPIP {{gras}} {italique} -*liste [texte->url] <quote> <code> et le code HTML <q> <del> <ins>. Pour créer des paragraphes, laissez simplement des lignes vides.

Ajouter un document

Dans la même rubrique :