Puisque Bruno m'interpelle, je réponds :
> Lafita e jo no'ns coneishem pas, levat pera lista, aquiu, o per està-s
> telefonat un o dus còps.
> Qu'èi 42 anhs, e eth un shinhaus mes... e ara que deishi ua lista de
> diferèncias que mos dessepara. Mes ara tua diferença, que'm pensi que preferam
> vèir çò qu'avem en comun, nosauti : era lenga e eres costumes gascones.
>
> Qu'en pensatz Jann ?
Qu'ei vertat, qu'at pensi au menx (sonque tau "shinhau" : qu'èt tròp
gaimant !).
Totun que y a unh aute vertat taus occitanistas :
Nous nous rencontrons secrètement, et, entre deux miroirs bien parallèles,
nous défilons au pas de l'oie en nous donnant l'illusion d'être des
centaines sur un même rang.
Causit la voste vertat, segond las vòstes opinions...
A ballèu.
J.L.





